Slankekur med point vægtvogternes pointsystem

0
156

Vægtvogternes pointsystem er muligvis et af de værktøjer der er bedst og nemmest at bruge for de personer, der ønsker at tabe sig på længere sigt. Selv om Vægtvogterne ikke passer dig langsigtet, vil du finde en stor værdi i at lære deres tilgang til at kunne kontrollere dine portioner og ikke mindst en fantastisk gruppe støtte. Du vil lære at styre din daglige egenkontrol, som er en teknik, der vil hjælpe dig med at tage ansvar for din slankekur selv hver dag.

Systemet er meget enkelt det tildeler en point-værdier til dele af fødevarer. Fødevarer med højt fiberindhold og lavt fedt og kalorier har lav point værdier. Og omvendt. Du kan spise en masse af disse hver dag og stadig tabe dig. En håndfuld kage kunne være imellem 6 og 10 point. Hvis du spiser en af ​​dem, er din slankekur den dag sandsynligvis ødelagt. Frugt og grøntsager har ingen betydning, så du kan spise en masse af disse.

Når du er ved at være motivation nok, er du klar til at starte på deres program. Du kan gøre dette enten personligt fremmøde eller på internettet, du vil få tildelt et dagligt pointværdi, som du skal nå hver dag. Hvis du følger dette mål, vil du højst sandsynligt tabe dig, især hvis du lige er startet på din slankekur med point.

Når du følger deres program, vil du 1) opfordres til at spise fiberrig, fedtfattig mad, og 2) du lærer at kontrollere dine portioner. Det er grunden til at Vægtvogterne er en verdens omspændt virksomhed som er flere milliarder værd i dag. Pointsystemet er en af ​​de vigtigste årsager, sammen med deres fokus på Påfyldning af Mad, gruppe støtte og opskrifter, der vil hjælpe dig med at tabe dig.

Hvem er Vægtvogterne programmet egentlig rettet imod?

Vi har set, at vægtvogterne kan være et godt redskab for folk, der bare vil kickstarte deres slankekur. For at forstå, hvordan pointene er opdelt, kan være meget svært og kan tage lang tid at mestre. Derudover at lære at finde, købe og forberede nye fødevarer og opskrifter kan være hård og tidskrævende. Men giv aldrig op! hvis du tager dig selv i at kæmper i disse to områder så tænk altid på, at du er ikke alene!

Hvorfor fokusere på Højt Fiber Indhold og fedtfattig Mad?

Fødevarer med højt fiber tendens til at være plante-baserede fødevarer. Fødevarer med højt indhold af fedt har tendens til at være dyr-baserede fødevarer. Den traditionelle amerikanske kost består af ekstremt høje niveauer af animalsk protein, mejeri, og lav-fiber forarbejdede brød. Nogle undersøgelser har vist, at amerikanerne forbruger 93% af deres daglige kalorier fra ikke-vegetabilske kilder. Som et resultat deraf, er de de mest overvægtige mennesker på planeten og de har også de højeste niveauer af kræft, hjertesygdomme og knogleskørhed i verden. Kulturer, der har et højt niveau af kalorieforbrug fra grøntsager har meget lavere risiko for fedme og sygdomme.

Det er ikke bevist, at indtagelse af animalsk protein kan føre til kræft, men der er bogstaveligt talt udført hundredvis af undersøgelser, der viser, at indtagelse af frugt, grøntsager og bønner vil føre til vægttab og nedsætte risikoen for livstruende sygdomme. Når du ændrer din daglige kost så den indholder frugt, grøntsager, grøn salat og bønner, vil du få mere energi, føler dig bedre tilpas og samtidig tabe dig.

Hvordan virker Trænings faktor i Vægtvogternes pointsystem

Vægtvogterne plejede at have noget, der hedder Flex System, som blev indført for at få motion med ind i ligningen. Den gode ting er naturligvis, at motion er godt for dig. Med Flex-systemet, var de forskellige øvelser tildelt negative point værdier. Virkningen var, at du blev opfordret til at udøve disse øvelser. Virksomheden lagde fornylig Flex systemet i den nye Momentum Program, og er desværre ikke længere tilgængelig som en alene stående løsning. Men der lægges stadig stor vægt på motivation på at udføre forskellige øvelser.

Er Vægtvogterne værd at betale for?

Hvis du har pengene til det, så absolut. Gå til en af Vægtvogternes møder, eller tilmeld dig med Vægtvogterne Online. Du vil blive tilknyttet et  daglige point værdi, der er tilpasset dig, og de vil hjælpe dig med at designe et langsigtet plan for at tabe dig. For omkring 3-400 kr, vil du være godt rystet til at komme i gang, og det er pengene værd, især hvis du ikke kender det grundlæggende i portion kontrol og tælling af kalorier.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here